Notice: Undefined index: path in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/lib/renderers/ContentRenderer.php on line 132

Notice: Undefined index: path in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/lib/renderers/ContentRenderer.php on line 124

Notice: Undefined variable: links in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/lib/PageListRenderer.php on line 28

Notice: Undefined variable: screenshot in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/index.php on line 50

Notice: Undefined variable: img_articl in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/index.php on line 57

Notice: Undefined variable: img_caregory in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/index.php on line 62
Wypożyczalnia gastronomiczna - (Nie)Równy rynek - Pro-Xenia
tajemnicza-impreza

Tajemnicza impreza

Tydzień temu byliśmy na najfajniejszej imprezie integracyjnej jaką zorganizowała moja firma. W tym roku mieliśmy pełną obsadę, jakby inni pracownicy wyczuwali, że tym razem będzie dobra zabawa. Do tej pory odbyły się cztery takie imprezy, ale ta była najlepsza. A zaczęło się od tego, że prezesi zrobili z tego wielką tajemnice, wiedzieliśmy, że jedziemy na imprezę integracyjną, ale nic poza tym. Kazali nam wziąć najpotrzebniejsze rzeczy i powiedzieli, że wyjazd będzie trwał trzy dni. Już ostatniego dnia pracy nie mogliśmy się doczekać, być może przez tą całą otoczkę tajemniczości. Na drugi dzień wszyscy spotkaliśmy się na parkingu firmy i autokarem...

parasole-z-reklama-i-ich-slawa

Parasole z reklamą i ich sława

Ostatnio w dobie coraz bardziej ekspansywnego rynku reklamowego, nie ma już praktycznie żadnej rzeczy, która nie mogłaby służyć jako nośnik reklamowy, jednakże pośród tych wszystkich nowych wynalazków mało jest gadżetów tak skutecznych jak już od dawna wypróbowane parasole reklamowe. Są to zwyczajne najczęściej parasole z reklamą naniesionymi na ich powierzchnię. Występują w dwóch podstawowych typach jako duże parasole przeciwdeszczowe, czasami jednak także przeciwsłoneczne, chroniące przez warunkami atmosferycznymi duże powierzchnie, najczęściej wykorzystywane jako osłona ogródków, które są po prostu dodatkowymi stolikami na powietrzu poza lokalami. Kolejnym rodzajem w jakim występują parasole są mniejsze, podręczne gadżety, prawie wyłącznie przeciwdeszczowe, ich zaletą jest...

rozwoj-biotechnologii

Rozwój biotechnologii

Bez wątpienia podobnie jak większość naszego polskiego społeczeństwa też, uważasz, że nad wyraz ważna jest biotechnology careers to taka dyscyplina nauk, która z całą pewnością każdemu pozwoli rozwinąć skrzydła, bowiem liczba możliwych odkryć i kombinacji zdaje się być być niemal niczym nie ograniczona. Cały czas wobec tego każdy biotechnolog ma jedyną w swoim rodzaju szansę na przeprowadzenie badań, które mogą okazać się naprawdę przełomowe. biopharmaceuticals są właśnie efektem takich długotrwałych badań, które okazały się nad wyraz owocne. biopharmaceuticals cieszą się coraz większym powodzeniem i zainteresowaniem wśród sporej rzeszy ludzi, w tym przede wszystkim lekarzy i...

NextPrev

(Nie)Równy rynek

W tym kraju nie da się rywalizować na rynku. Jeśli jesteś małym przedsiębiorcą to i tak w końcu musisz przegrać z dużymi korporacjami, które mogą w łatwy sposób manipulować klientem przez akcje reklamowe czy swoją pozycję na rynku. Prowadzę wynajem namiotów. Do niedawna byłem jednym z 5 właścicieli takich punktów w mieście. Radziliśmy sobie całkiem nieźle, nikt nie wchodził drugiemu w drogę, każdy zarabiał jakieś tam pieniądze. Wszystko było dobrze, do momentu, kiedy do naszego miasta "wprowadziła" się duża wypożyczalnia namiotów, reprezentująca europejską sieć wypożyczalni sprzętu różnorakiego. Do tej sieci należy miedzy innymi wypożyczalnia sprzętu pływackiego, wypożyczalnia gastronomiczna, rowerów, samochodów, czy wspomniana właśnie wypożyczalnia namiotów. Było jasne, że nastały ciężkie czasy, czego dobitnym dowodem stała się upadłość dwóch wypożyczalni. Również mój wynajem namiotów stanął na skraju rentowności, ale postanowiłem walczyć o każdego klienta, organizując happeningi, promocje oraz reklamy. Mój wynajem namiotów został ostatnim reprezentantem na rynku. Wszystkie inne wypożyczalnie upadły kosztem wypożyczalni działających pod szyldem dużej sieci. wypożyczalnia namiotów oraz inne wypożyczalnie w tym wypożyczalnia gastronomiczna, narzuciły twarde warunki. Ich ceny były nie do przeskoczenia, a w mediach co rusz pojawiały się reklamy o tym jaka to wypożyczalnia gastronomiczna i wynajem namiotów reprezentujące ogólnopolską sieć, są dobre dla klienta. W końcu i ja musiałem skapitulować.

Zobacz również: www.piknikserwis.pl

Opienie ludności

Twoja narodowość

Ocena lub opinia

Poleć znajomym: Blip Facebook Dodaj do śledzika wykop twitter Google Gadu - Gadu