Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/lib/renderers/MenuRenderer.php on line 7

Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/lib/renderers/ContentRenderer.php on line 218

Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/lib/PageListRenderer.php on line 10

Notice: Undefined variable: host in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/lib/renderers/ContentRenderer.php on line 139

Notice: Undefined variable: links in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/lib/PageListRenderer.php on line 28

Notice: Undefined variable: screenshot in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/index.php on line 50

Notice: Undefined variable: img_articl in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/index.php on line 57

Notice: Undefined variable: img_caregory in /home/kompanal/domains/proxenia.org.pl/public_html/index.php on line 62
Www.proxenia.org.pl - Parasole z reklamą i ich sława - Pro-Xenia
firma-lubi-tenis

Firma lubi tenis

Moja firma ma rozmach. Produkujemy pompy ciepła i jesteśmy naprawę poważnym graczem na rynku, jednak sposób w jaki zdobywamy najpoważniejszych klientów przechodzi ludzkie pojęcie. Ostatnio podpisywaliśmy kontrakt na dostarczenie pomp dla rządu somali na loży vipowskiej podczas ATP. Było to w tym roku, kiedy to na kortach ATP brylował Djokovic. Ogólnie ATP jest bardzo dobrym momentem do zawierania umów. To już niemal tradycja w naszej firmie, że wiążemy ważne momenty życia firmy z tymi rozgrywkami. Nie trzeba daleko szukać, żeby dostrzec tego świadectwa atp jest imprezą, którą co roku sponsorujemy. Nasz prezes jest ogromnym miłośnikiem...

reklama-ogrodem

Reklama ogrodem

Jeden z potentatów na polskim rynku napojów gazowanych, firma SIUUP zaskoczyła swoich klientów deklaracją, ze zamierza zabrać się za projektowanie ogrodów. Warszawa według właścicieli firmy jest miastem szarym i ponurym, dlatego firma SIUUP ma zamiar wyjść na przeciw problemowi poprzez zakładanie ogrodów warszawa ma początkowo zostać wzbogacona o 4 małe zielone place na 4 największych warszawskich osiedlach. Place te maja być oczywiście oflagowane marką SIUUP, do której będzie należeć aranżacja ogrodów. Warszawa docelowo ma mieć 40% więcej zieleni niż dziś. Firma SIUUP zamierza na wielką skalę wprowadzić zakładanie ogrodów. Warszawa bardzo potrzebuje zieleni, a firma produkująca napoje zyska ogromną reklamę....

rozwoj-biotechnologii

Rozwój biotechnologii

Bez wątpienia podobnie jak większość naszego polskiego społeczeństwa też, uważasz, że nad wyraz ważna jest biotechnology careers to taka dyscyplina nauk, która z całą pewnością każdemu pozwoli rozwinąć skrzydła, bowiem liczba możliwych odkryć i kombinacji zdaje się być być niemal niczym nie ograniczona. Cały czas wobec tego każdy biotechnolog ma jedyną w swoim rodzaju szansę na przeprowadzenie badań, które mogą okazać się naprawdę przełomowe. biopharmaceuticals są właśnie efektem takich długotrwałych badań, które okazały się nad wyraz owocne. biopharmaceuticals cieszą się coraz większym powodzeniem i zainteresowaniem wśród sporej rzeszy ludzi, w tym przede wszystkim lekarzy i...

NextPrev

Parasole z reklamą i ich sława

Ostatnio w dobie coraz bardziej ekspansywnego rynku reklamowego, nie ma już praktycznie żadnej rzeczy, która nie mogłaby służyć jako nośnik reklamowy, jednakże pośród tych wszystkich nowych wynalazków mało jest gadżetów tak skutecznych jak już od dawna wypróbowane parasole reklamowe. Są to zwyczajne najczęściej parasole z reklamą naniesionymi na ich powierzchnię. Występują w dwóch podstawowych typach jako duże parasole przeciwdeszczowe, czasami jednak także przeciwsłoneczne, chroniące przez warunkami atmosferycznymi duże powierzchnie, najczęściej wykorzystywane jako osłona ogródków, które są po prostu dodatkowymi stolikami na powietrzu poza lokalami. Kolejnym rodzajem w jakim występują parasole są mniejsze, podręczne gadżety, prawie wyłącznie przeciwdeszczowe, ich zaletą jest zdecydowanie mniejsze zapotrzebowanie na zasoby w stosunku do liczby reklam. Tajemnica sukcesu jakim cieszą się parasole wydaje się być fakt, iż wykorzystują one skojarzenia o dodatniej walencji do wyrabiania przywiązania do marki. Parasole reklamowe mniejsze, chronią nas przed deszczem, kojarzą się więc z ciepłem i bezpieczeństwem, natomiast te większe parasole z reklamą spotykane są najczęściej w warunkach letnich, co sprawia iż kojarzą się z latem, relaksem i spokojem. Żaden inny przedmiot nie niesie ze sobą tak wielu skojarzeń jak właśnie parasole reklamowe, co można uznać za ich niewątpliwy sukces, dodatkowo sam za siebie mówi fakt iż parasole z reklamą są do tej pory szeroko wykorzystywane mimo istnienia nowocześniejszych nośników.

Opienie ludności

Twoja narodowość

Ocena lub opinia

Poleć znajomym: Blip Facebook Dodaj do śledzika wykop twitter Google Gadu - Gadu