Parasole z reklamą i ich sława
Ostatnio w dobie coraz bardziej ekspansywnego rynku reklamowego, nie ma już praktycznie żadnej rzeczy, która nie mogłaby służyć jako nośnik reklamowy, jednakże pośród tych wszystkich nowych wynalazków mało jest gadżetów tak skutecznych jak już od dawna wypróbowane parasole reklamowe. Są to zwyczajne najczęściej parasole z reklamą naniesionymi na ich powierzchnię. Występują w dwóch podstawowych typach jako duże parasole przeciwdeszczowe, czasami jednak także przeciwsłoneczne, chroniące przez warunkami atmosferycznymi duże powierzchnie, najczęściej wykorzystywane jako osłona ogródków, które są po prostu dodatkowymi stolikami na powietrzu poza lokalami. Kolejnym rodzajem w jakim występują parasole są mniejsze, podręczne gadżety, prawie wyłącznie przeciwdeszczowe, ich zaletą jest zdecydowanie mniejsze zapotrzebowanie na zasoby w stosunku do liczby reklam. Tajemnica sukcesu jakim cieszą się parasole wydaje się być fakt, iż wykorzystują one skojarzenia o dodatniej walencji do wyrabiania przywiązania do marki. Parasole reklamowe mniejsze, chronią nas przed deszczem, kojarzą się więc z ciepłem i bezpieczeństwem, natomiast te większe parasole z reklamą spotykane są najczęściej w warunkach letnich, co sprawia iż kojarzą się z latem, relaksem i spokojem. Żaden inny przedmiot nie niesie ze sobą tak wielu skojarzeń jak właśnie parasole reklamowe, co można uznać za ich niewątpliwy sukces, dodatkowo sam za siebie mówi fakt iż parasole z reklamą są do tej pory szeroko wykorzystywane mimo istnienia nowocześniejszych nośników.
Opienie ludności