Ekspozytory - spraw, aby twoje produkty były widoczne w sklepie
Odpowiednie wyeksponowanie sprzedawanego towaru w sklepie jest równie ważne jak jego reklama. W równym stopniu ma wpływ na sprzedaż produktu. Aby odpowiednio uwidocznić produkt w sklepie potrzebne są odpowiednie do tego sprzęty. Są to np. ekspozytory oraz stojaki reklamowe. Oba te przedmioty spełniają podobną rolę jednak nieco się od siebie różnią. Ekspozytory to pewnego typu regały reklamowe. Służą one do prezentacji pojedynczych sztuk danego produktu. Zazwyczaj stawiane są przy wejściu do sklepu tak, aby klient od razu się na nie natknął. Ekspozytory pozwalają klientowi na zapoznanie się z nowymi produktami. Zwykle przy umieszczonych na nich produktach można znaleźć ich opis zawierający w przypadku urządzeń elektronicznych dokładną specyfikację techniczną. Stojaki reklamowe spełniają podobną funkcję jak w przypadku wyżej omawianego typu regału. Tego typu regały reklamowe spełniają jednak nieco inną funkcję. Zazwyczaj jest na nich po prostu umieszczona reklama danego produktu. W indywidualnych przypadkach przy dużej reklamie mogą być również na stojaku umieszczone egzemplarze danego produktu. Dzięki temu jest on dużo lepiej widoczny, nawet z większej odległości, co jest wyjątkowo istotne np. w przypadku ekspozycji w supermarketach. Stojaki reklamowe o różnego typu regały reklamowe są niezawodnym sposobem na przyciągnięcie uwagi klienta. Sprzęty reklamowe omawianego typu w znaczny sposób usprawniają sprzedaż danego produktu.
Opienie ludności