Ustawa dotycząca usług i materiałów budowlanych
W dniu 29 maja 2011 roku weszła w życie ustawa, dotycząca nazewnictwa firmowego. W ustawie znajduje się 5 punktów, które przedstawiają sposób nadawania nazw firmą dotyczących usług i materiałów budowlanych.
1 Każda firma chcąca produkować materiały lub dająca usługi musi w swojej nazwie podać nazwę produktu lub usługi jaką chcą sprzedać na rynku zbytu. na przykład " Płytki łazienkowe trójmiasto"
2 w nazwie firmy musi się zawierać nazwa miejscowości gdzie produkowany jest budulec lub gdzie usługa jest gotowa, na przykład "glazura wejherowo"
3 słowa w nazwie nie mogą być odmienione dlatego nazwa "glazura Starogard Gdański" jest poprawna.
4układ słów musi być w odpowiednim porządku złym przykładem jest Trójmiasto płytki. Poprawna nazwa to "płytki łazienkowe trójmiasto"
5nazwa może posiadać tylko trzy wyrazy niezależnie od powyższych zasad.
Ustawa nie podlega poprawie. Każda firma która posiada nazwę " płytki łazienkowe Trójmiasto", "glazura wejherowo" czy "glazura Starogard gdański" będą uznane. Inne nazwy zostaną wycofane z rynku, oraz zostanie nałożona kara. Rząd chcąc zachęcić właścicieli firm podjął konkurs na najlepszą nazwę. i tak na podium znalazły się firmy " glazura Wejherowo", "glazura starogard gdański" oraz na trzeci miejscu "dywany Warszawa". Teraz trwa rewolucja w zmianie nazw firm, przez co najbardziej tracą konsumenci, bo często nie są informowani o zmianie nazw. Taki obrót spraw spowodował spadek popytu na materiały budowlane i usługi i najbardziej ucierpiał na tym rząd, który sam uchwalił taką ustawę.
Zobacz również: stark.com.pl/kontakt.htm
Opienie ludności